איום ישיר: איראן דימתה פגיעה בכור הגרעיני בישראל

נדב דוד No Comments on איום ישיר: איראן דימתה פגיעה בכור הגרעיני בישראל

במסגרת תרגיל צבאי נרחב שערך צבא איראן בדרום המדינה, שוגרו 16 טילים בליסטיים לעבר מטרה שדימתה את הכור הגרעיני בישראל, באיום ישיר לישראל, על רקע האיום הישראלי לפגוע בכור באיראן | צפו

ספינה איראנית במפרץ הפרסי
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע שיחות הגרעין בין המעצמות לאיראן בוינה, ועל רקע המתיחות הגדולה בין ישראל לאיראן והאיומים הברורים של ישראל נגד תוכנית הגרעין. במסגרת התרגיל הצבאי הגדול של איראן שנערך בימים אלו "הנביא מוחמד 17", במהלכו נחשף ארסנל נשק גדול מטילי קרקע קרקע ועד מזלטי"ם מתאבדים.

במהלך התרגיל שיגרה איראן מסר לישראל, בדמות בניית מתקן גרעיני ולעברו שוגרו 16 טילים בליסטיים, איראן מבהירה כי אם ישראל תפגע בכור הגרעיני שלה, איראן תתקוף בחזרה את הכור הגרעיני בדימונה.

עוד דווח כי הטילים ששוגרו מגיעים לטווחים של בין 300 עד 2,000 ק"מ לטווח קצר ובינוני. על פי גורמי ביטחון איראנים, הטילים יכולים להגיע לישראל ולבסיסים אמריקאים באזור. בנוסף לכך, האיראנים טוענים כי הטילים פגעו במטרותיהם באותו הזמן שבו 10 מל"טים פגעו בו-זמנית במטרות.

בתוך כך, הודיעה מוחמד אסלאמי, ראש הסוכנות לאנרגיה אטומית באירן כי "אירן לא תעשיר אורניום לשיעור של 60%, אפילו אם שיחות הגרעין בווינה יסתיימו ללא הסכם".

פגיעת הטילים:

 



0 תגובות